18 de agosto de 2008

Bressol de tinta

L’ull carrega els sentiments
en la carreta palpitant de la vida.
I l’escriptura em serveix
d’aparador dels meus pensaments.

Curosament m’esculpeixo
en la retina del full.
Escric la sanefa
que el cor em mana i
engabio els meus pensaments
per a deixar-los volar.

El blanc m’escolta,
es deixa impregnar.
Em respon amb
formes de lletres.

És el llit elàstic
que esmorteix
la caiguda lliure
de la vida.
La tinta fa de molla.

El full es balanceja
als meus sentiments,
o potser és la força
que els gronxa.
El full m’arranca la cara
d’un somriure.
La pell d’una abraçada.

El full és l’espelma,
la metxa, que és la tinta,
s’encén amb sentiments.

El full crida a la mà
que batega tinta.
Ell esdevé el bressol
del meu abecedari,
compost de lletre i sentiments.

El meu món dorm
sobre el paper.

No hay comentarios: